27 lip 2016

LBA | Candy. |


Cześć! Dziś przychodzę do Was z poprawionym LBA. Wiele rzeczy zmieniło się od czasu kiedy odpowiadałam na te pytania, więc postanowiłam podzielić się z Wami prawdziwą mną, a nie moim humorem, którego nie mam, a na siłę próbuję Wam pokazać jaka to jestem śmieszna. Podzieliłam się tutaj moimi marzeniami, moją historią w blogosferze, po prostu wszystkim. Mam nadzieję, że docenicie moją szczerość w tym LBA :) Zapraszam!


1. Czy zamierzasz napisać kiedyś własną książkę?
 Bardzo bym chciała, ale znając mój zapał pewnie i tak nic z tego nie będzie. No cóż, musi mi wystarczyć blogger i wattpad.

2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
 Bardzo chciałabym zwiedzić Nowy York, Paryż, oraz Londyn. Chciałabym również spotkać się ze wszystkimi ważnymi dla mnie ludźmi, ale kto wie? Może uda się spełnić moje marzenia?

3. Należysz do jakiegoś fandomu? Jeśli tak, to do jakiego?
 Harry Potter, The Vamps i wiele, wiele więcej... :"D

4. Twoja ulubiona książka?
 Cała saga Harry'ego Pottera, ale moimi ulubionymi częściami są: Harry Potter i Więzień Azkabanu oraz Harry Potter i Zakon Feniksa.

5. Co Cię motywuje do pisania?
 Wszystko. Telewizja, filmy, książki, piosenki, znajomi i życie. Przecież to ono pisze najlepsze scenariusze, czyż nie?

6. Dlaczego założyłaś bloga?
 Moja historia zaczęła się tu, na bloggerze. Pisałam tutaj o Violettcie, a dokładniej o 'nowościach' z nią związanych. Po 2 tygodniach znalazłam serwis pinger na, który się wyniosłam. Pierwszy blog prowadziłam około półtora roku jednak potem zapragnełam mieć tak zwaną adminkę i dałam jej hasło do mojego bloga. Okazała się ona wredną szują i usunęła mi konto. Długo rozpaczałam nad tym, ale postanowiłam wziąć się w garść i założyłam kolejnego bloga. Prowadziłam go o Lodo jednak znudziło mi się to i przeszłam do 'normalnych' postów. Coś się jednak zaczęło psuć i postanowiłam zacząć pisać opowiadanie. Po jakimś czasie zrozumiałam, że pinger nie daje mi się do końca rozwijać i go porzuciłam. Założyłam nowego bloga i zaczęłam pisać o Diecesce. Znowu jednak mi się nie podobało, więc usunęłam wszystkie rozdziały, zamówiłam szablon i zaczęłam opowieść Leonetty. Większość z Was pewnie to czytała, ale po chyba 5 rozdziałach, również usunęłam historię i zaczęłam pisać moją aktualną opowieść o detektyw Samanthcie Smith. Resztę już z pewnością znacie, bo to dzieje się tu i teraz. Moje stare rozdziały możecie przeczytać tu. Jeśli dobrze poszperacie znajdziecie posty z rozdziałami i zobaczycie jak przez ten czas zmienił się mój styl pisania. ;)

7. Jaką postać z książki/filmu przywróciłabyś z powrotem do życia?
 Ciężkie pytanie. Na pewno wszystkich, którzy zmarli z rąk Tego, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać (oprócz Śmierciożerców, oczywiście), wszystkich zmarłych w bitwie o Hogwart i oczywiście Profesora Snape'a, który do końca był wierny Dumbledore'owi i Harry'emu. Tak, tych bohaterów jest mi szkoda najbardziej ze wszystkich książek, które przeczytałam w życiu :D

8. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
 Nie jestem w stanie się wypowiedzieć, ponieważ sama nie byłam nigdy w takim przypadku i po prostu nie chcę nikogo urazić swoją wypowiedzią ;)

9. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
 Jedno i drugie sprawia mi ogromną przyjemność, jednak czytanie to jest coś, bez czego żyć bym nie mogła. Uwielbiam wyobrażać sobie bohaterów, opisywane w książce wydarzenia czy przygody.

10. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
 Nie wiem tego jeszcze. Chciałabym żeby moja praca miała coś związanego z filmem. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

11. Miałaś kiedykolwiek styczność z czymś, co wydawało Ci się zjawiskiem nadprzyrodzonym?
 Kilka razy :)

To już koniec moich poprawionych odpowiedzi. Teraz już wiecie jaka to jestem sztywna :") Same kropki, przecinki, prawie żadnego emotikona :"D Ale taka jest prawda... Jestem sztywniakiem zakochanym w HP i wszystkim co z nim związane. Może nawet sama Rainbow dowie się czegoś? Dziękuję za przeczytanie tych odpowiedzi :* Widzimy się już w 8 rozdziale :')

EDIT z dnia: 30 sierpień 2016.

Candy.

3 komentarze:

  1. Wpadłam tu tylko by się upewnić, czy czasem nie ma nowego rozdziału. (Blogger czasem lubi bawić się ze mną i nawet mnie o nich nie powiadamia. Zdrajca krwi normalnie.)
    Więc tak przy okazji przeczytałam odpowiedzi i nie powiem, ciekawe.
    A szablon to normalnie awww, cud, miód, orzeszki i nic więcej.
    A Dumbik rozbraja.
    (tak na wszelki wypadek, życzę tej weny xd)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett