15 lip 2016

LBA | Black Rainbow |


Dzień dobry ! Witam ! Cześć!
Wraz z kaczką (Candy) postanowiłyśmy zrobić osobne posty z naszymi odpowiedziami. Blog został nominowany przez Frucie Muuucie [ blog ] . No to zaczynamy !


1. Czy zamierzasz napisać kiedyś własną książkę?
Nie wybiegajmy w przyszłość. Ale to moje marzenie, więc chciałabym. Ale kto chciałby czytać moje bzdury? Mój leń pewnie by mnie też przezwyciężył ☺

2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Odwiedzić parę miejsc na świecie. Spotkać najważniejsze osóbki w moim życiu. 

3. Należysz do jakiegoś fandomu? Jeśli tak, to do jakiego?
Takiego pytania się nie spodziewałam :D Bo trudno jest mnie określić. Fangirl to taka sobie dziwna osóbka, ale no nie mogę się wypowiedzieć na ten temat bo tylko Fangirl wiedzą co to znaczy (hihi). 

4. Twoja ulubiona książka?
Cała reszta nie ma znaczenia. Przeczytałam ją 4 razy - pewnie więcej ☺ 

5. Co Cię motywuje do pisania?
Mogę określić to jednym słowem - ludzie. Wszystkie osoby, które czytają moje opowieści, są dla mnie motywacją. Czymś bardzo bardzo ważnym. 

6. Dlaczego założyłaś bloga?
Dłuuuga historia. Na prawdę. Pamiętam, że pisałam dla siebie w zeszycie i pokazywałam to mojej przyjaciółce. Rok temu w lipcu postanowiłam założyć bloga i pisać o Leocesce. Miałam wtedy taką fazę na tą parę (nadal ją uwielbiam). Potem pamiętam pojawiły się problemy. Nie byłam pewna tego czy wszystko mi wychodzi. Ale jedna osóbka mi pomogła i no. Dałam radę i jestem gdzie jestem ☺

7. Jaką postać z książki/filmu przywróciłabyś z powrotem do życia?
Freda... W ogóle wszystkich, których Rowling uśmierciła przez te kilka części w Harry 'm Potterze. Oprócz oczywiście tych złych postaci. 

8. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Kiedyś moja koleżanka na wychowaniu do życia w rodzinie pytała się nauczycielce czy przyjaźń damsko-męska istnieje, a ona tak pięknie to powiedziała i teraz nie jestem pewna czy to tak było Niech przyjaciel nie będzie sympatią, tylko sympatia przyjacielem. To było coś takiego. Po prostu zakochałam się w tych słowach. 

9. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
Jestem fanką książek i filmów. 

10. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Coś z fotografią ☺ 

11. Miałaś kiedykolwiek styczność z czymś, co wydawało Ci się zjawiskiem nadprzyrodzonym?
Raczej nie. 

Okey ja nie nominuję nikogo. Przykro mi :// 

Do rozdziału ! 

Buziaczki ;*** 

1 komentarz:

  1. Mamy dużo wspólnego,bo w przyszłości także chcę zostać dekoratorką wnętrz. No i pisarką. Świetne LBA
    Emily ♥

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett