18 cze 2016

Prolog


Siedzę w tym gównie już miesiące. Nie potrafię odnaleźć prawdy. Boję się tylko tego, że dostanę jakąś chorą obsesję, a tego nie chcę. W mojej pracy nie jest łatwo. Co ja mówię?! Jest cholernie trudno. Zwłaszcza kiedy ma się 17 lat. To chore. Ile można? Nie spocznę aż nie rozwiąże tej sprawy. Mogłabym robić sto innych rzeczy, ale to była moja rodzina i nie mogę tak po prostu odpuścić. Muszę dowiedzieć się kto to zrobił i dlaczego. Nawet jeśli musiałabym kogoś zabić. Tak, wiem. Powinnam dać tą sprawę rozwikłać policji, ale oni za każdym razem mówią to samo: 'To koniec. Pogódź się z tym'. Nie chcę i nie potrafię tak żyć. Kochałam ich. Oni pokazali mi co to miłość. Mówili, że z miłości robi się głupie rzeczy. Mieli rację. Zresztą zawsze ją mieli. Pocieszali w trudnych chwilach, cieszyli z moich sukcesów. Po prostu byli przy mnie. Coraz bardziej odcinam się od ludzi. Zamykam się w sobie. Próbowali mnie chronić. Pamiętam to. Kazali zejść mi do piwnicy. Chwilę później usłyszałam strzał. Potem kolejny. Wbiegłam szybko po schodach. Zobaczyłam ich. Moich rodziców zakrwawionych i martwych. Przez okno uciekała jakaś postać. Nie widziałam jej twarzy. Słyszałam tylko jeszcze, że wróci po mnie. Zadzwoniłam po policję i pogotowie. Co dzień snił mi się ten koszmar. Codziennie wypominałam sobie, że to ja powinnam tam zginąć nie oni. Kilka dni później znalazłam ogłoszenie w gazecie. Ono rozwiało wszystkie wątpliwości. Zostałam tajną agentką.

Hej, kochani!
Witam Was w nowym opowiadaniu :D Dzisiaj to ja mam zaszczyt wstawić prolog, więc o to i jest. Blog będę współtworzyła z przecudowną Black Rainbow <33  Pierwszy rozdział wstawi BR, a kolejny ja i tak w kółko xD To tak kilka słów na początek xD Mam nadzieję, że nasze wspolne dzieło Wam się podoba :D
Pa, 
Candy.

3 komentarze:

  1. Wow.
    Rodzice nie żyją
    Ktoś ich zabił
    A ona jest tajną agentką
    No,no.
    Nieźle.
    Nieźle?
    Świetny!
    Emily ♥
    Czekam na 1!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Boję się tylko tego, że dostane jakąś chorą obsesje, a tego nie chcę." - Zwracaj uwagę na końcówki. dostanę* obsesję*
    W dodatku próbuj pisać zdania złożone, nie pojedyncze. I więcej opisów, tak! Czy miejsc, czy bohaterów... czegokolwiek. Opisy są ważne.
    Nie piszę tego by ci tylko wykryć błędy i koniec. Przeczytałam dopiero prolog, ale zainteresował mnie na tyle, że mam ochotę wpadać tutaj wtedy, kiedy będzie to możliwe. W dodatku wiem, że to opowiadanie ma potencjał. ;)
    Przyjrzałam się jeszcze zakładce "Autorki" i padłam przy Twoim opisie. Pokazuje to, że najlepiej zacząć pisać wcześniej... Wow, tyle mi przychodzi na usta.
    Oprócz tego, że prolog mnie zainteresował... czekam na kolejny rozdział. A czemu by nie? To moje klimaty. :D
    Przysyłam ogromną dawkę weny Tobie, jak i drugiej autorce. Miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prolog! 💛
    Czekam na 1 😍💕

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett